Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013

Πρωινό με Μούρα διάφορα

Πρωινό με Μούρα διάφορα

Υλικά:
Βρώμη βιολογική
Σιρόπι Αγάυης
Μουσκεμένο σουσάμι
Blueberries
Raspberries
Cramberries
Γάλα Σόγιας με Ω3

Αναμιγνύοουμε την βρωμη με το σουσάμι και περιχύνουμε με το γαλα σόγιας αφου προσθεσουμε οσα μούρα θέλουμε...
Δική μας συνταγή

Τα μούρα και οι ευεργετικές τους ιδιότητες…



Τα μούρα αποτελούν πολύ καλή πηγή 

αντιοξειδωτικών, 
φλαβονοειδών, 
διαιτητικών ινών 
και βιταμινών όπως βιταμίνη C και βιταμίνη Ε.

Οφέλη:  

αντικαρκινική δράση, ενίσχυση ανοσοποιητικού συστήματος, υγιή όραση (λόγω της λουτεΐνης που περιέχουν τα blueberries και τα raspberries), υγιές ουροποιητικό σύστημα, βελτίωση καρδιακής λειτουργίας, καταστροφή ελεύθερων ριζών-αντιγηραντική δράση (οι ελεύθερες ρίζες καταστρέφουν τις μεμβράνες των κυττάρων και του DNA μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται οξειδωτικό στρες και είναι η αιτία για πληθώρα δυσλειτουργιών και ασθενειών που σχετίζονται με την γήρανση). Έρευνα (Human Nutrition Research Center (HNRC), USDA) έδειξε ότι στα άτομα που κατανάλωσαν blueberries, σημειώθηκε μείωση του οξειδωτικού στρες σε δύο περιοχές του εγκεφάλου και καλύτερη «συγκράτηση» του σήματος των νευροδιαβιβαστών.

Ποικιλίες μούρων: Acai berry, aronia berry, bearberry, bilberry, blackberry, black Currant (διαθέσιμο και ως συμπλήρωμα), blueberry (μύρτιλα) , boysenberry, chokeberry, cranberry, goji, gooseberry, lingonberry, maqui berry της Βόρειας Αμερικής, mulberry, pyracantha berry, raspberry, strawberry και yumberry της Κίνας.
 

- See more at: http://www.medidiatrofi.gr/μούρα-και-οι-ευεργετικές-τους-ιδιότητ/#sthash.Cogu6XFC.dpuf
Τα μούρα και οι ευεργετικές τους ιδιότητες…
Τα μούρα αποτελούν πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών, φλαβονοειδών, διαιτητικών ινών και βιταμινών όπως βιταμίνη C και βιταμίνη Ε.
Οφέλη: αντικαρκινική δράση, ενίσχυση ανοσοποιητικού συστήματος, υγιή όραση (λόγω της λουτεΐνης που περιέχουν τα blueberries και τα raspberries), υγιές ουροποιητικό σύστημα, βελτίωση καρδιακής λειτουργίας, καταστροφή ελεύθερων ριζών-αντιγηραντική δράση (οι ελεύθερες ρίζες καταστρέφουν τις μεμβράνες των κυττάρων και του DNA μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται οξειδωτικό στρες και είναι η αιτία για πληθώρα δυσλειτουργιών και ασθενειών που σχετίζονται με την γήρανση). Έρευνα (Human Nutrition Research Center (HNRC), USDA) έδειξε ότι στα άτομα που κατανάλωσαν blueberries, σημειώθηκε μείωση του οξειδωτικού στρες σε δύο περιοχές του εγκεφάλου και καλύτερη «συγκράτηση» του σήματος των νευροδιαβιβαστών.
Ποικιλίες μούρων: Acai berry, aronia berry, bearberry, bilberry, blackberry, black Currant (διαθέσιμο και ως συμπλήρωμα), blueberry (μύρτιλα) , boysenberry, chokeberry, cranberry, goji, gooseberry, lingonberry, maqui berry της Βόρειας Αμερικής, mulberry, pyracantha berry, raspberry, strawberry και yumberry της Κίνας.
- See more at: http://www.medidiatrofi.gr/%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CF%85%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84/#sthash.Cogu6XFC.dpuf
Τα μούρα και οι ευεργετικές τους ιδιότητες…
Τα μούρα αποτελούν πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών, φλαβονοειδών, διαιτητικών ινών και βιταμινών όπως βιταμίνη C και βιταμίνη Ε.
Οφέλη: αντικαρκινική δράση, ενίσχυση ανοσοποιητικού συστήματος, υγιή όραση (λόγω της λουτεΐνης που περιέχουν τα blueberries και τα raspberries), υγιές ουροποιητικό σύστημα, βελτίωση καρδιακής λειτουργίας, καταστροφή ελεύθερων ριζών-αντιγηραντική δράση (οι ελεύθερες ρίζες καταστρέφουν τις μεμβράνες των κυττάρων και του DNA μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται οξειδωτικό στρες και είναι η αιτία για πληθώρα δυσλειτουργιών και ασθενειών που σχετίζονται με την γήρανση). Έρευνα (Human Nutrition Research Center (HNRC), USDA) έδειξε ότι στα άτομα που κατανάλωσαν blueberries, σημειώθηκε μείωση του οξειδωτικού στρες σε δύο περιοχές του εγκεφάλου και καλύτερη «συγκράτηση» του σήματος των νευροδιαβιβαστών.
Ποικιλίες μούρων: Acai berry, aronia berry, bearberry, bilberry, blackberry, black Currant (διαθέσιμο και ως συμπλήρωμα), blueberry (μύρτιλα) , boysenberry, chokeberry, cranberry, goji, gooseberry, lingonberry, maqui berry της Βόρειας Αμερικής, mulberry, pyracantha berry, raspberry, strawberry και yumberry της Κίνας.
- See more at: http://www.medidiatrofi.gr/%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CF%85%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84/#sthash.Cogu6XFC.dpuf
Τα μούρα και οι ευεργετικές τους ιδιότητες…
Τα μούρα αποτελούν πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών, φλαβονοειδών, διαιτητικών ινών και βιταμινών όπως βιταμίνη C και βιταμίνη Ε.
Οφέλη: αντικαρκινική δράση, ενίσχυση ανοσοποιητικού συστήματος, υγιή όραση (λόγω της λουτεΐνης που περιέχουν τα blueberries και τα raspberries), υγιές ουροποιητικό σύστημα, βελτίωση καρδιακής λειτουργίας, καταστροφή ελεύθερων ριζών-αντιγηραντική δράση (οι ελεύθερες ρίζες καταστρέφουν τις μεμβράνες των κυττάρων και του DNA μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται οξειδωτικό στρες και είναι η αιτία για πληθώρα δυσλειτουργιών και ασθενειών που σχετίζονται με την γήρανση). Έρευνα (Human Nutrition Research Center (HNRC), USDA) έδειξε ότι στα άτομα που κατανάλωσαν blueberries, σημειώθηκε μείωση του οξειδωτικού στρες σε δύο περιοχές του εγκεφάλου και καλύτερη «συγκράτηση» του σήματος των νευροδιαβιβαστών.
Ποικιλίες μούρων: Acai berry, aronia berry, bearberry, bilberry, blackberry, black Currant (διαθέσιμο και ως συμπλήρωμα), blueberry (μύρτιλα) , boysenberry, chokeberry, cranberry, goji, gooseberry, lingonberry, maqui berry της Βόρειας Αμερικής, mulberry, pyracantha berry, raspberry, strawberry και yumberry της Κίνας.
- See more at: http://www.medidiatrofi.gr/%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CF%85%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84/#sthash.Cogu6XFC.dpuf
Τα μούρα και οι ευεργετικές τους ιδιότητες…
Τα μούρα αποτελούν πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών, φλαβονοειδών, διαιτητικών ινών και βιταμινών όπως βιταμίνη C και βιταμίνη Ε.
Οφέλη: αντικαρκινική δράση, ενίσχυση ανοσοποιητικού συστήματος, υγιή όραση (λόγω της λουτεΐνης που περιέχουν τα blueberries και τα raspberries), υγιές ουροποιητικό σύστημα, βελτίωση καρδιακής λειτουργίας, καταστροφή ελεύθερων ριζών-αντιγηραντική δράση (οι ελεύθερες ρίζες καταστρέφουν τις μεμβράνες των κυττάρων και του DNA μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται οξειδωτικό στρες και είναι η αιτία για πληθώρα δυσλειτουργιών και ασθενειών που σχετίζονται με την γήρανση). Έρευνα (Human Nutrition Research Center (HNRC), USDA) έδειξε ότι στα άτομα που κατανάλωσαν blueberries, σημειώθηκε μείωση του οξειδωτικού στρες σε δύο περιοχές του εγκεφάλου και καλύτερη «συγκράτηση» του σήματος των νευροδιαβιβαστών.
Ποικιλίες μούρων: Acai berry, aronia berry, bearberry, bilberry, blackberry, black Currant (διαθέσιμο και ως συμπλήρωμα), blueberry (μύρτιλα) , boysenberry, chokeberry, cranberry, goji, gooseberry, lingonberry, maqui berry της Βόρειας Αμερικής, mulberry, pyracantha berry, raspberry, strawberry και yumberry της Κίνας.
- See more at: http://www.medidiatrofi.gr/%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CF%85%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84/#sthash.Cogu6XFC.dpuf
Τα μούρα και οι ευεργετικές τους ιδιότητες…
Τα μούρα αποτελούν πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών, φλαβονοειδών, διαιτητικών ινών και βιταμινών όπως βιταμίνη C και βιταμίνη Ε.
Οφέλη: αντικαρκινική δράση, ενίσχυση ανοσοποιητικού συστήματος, υγιή όραση (λόγω της λουτεΐνης που περιέχουν τα blueberries και τα raspberries), υγιές ουροποιητικό σύστημα, βελτίωση καρδιακής λειτουργίας, καταστροφή ελεύθερων ριζών-αντιγηραντική δράση (οι ελεύθερες ρίζες καταστρέφουν τις μεμβράνες των κυττάρων και του DNA μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται οξειδωτικό στρες και είναι η αιτία για πληθώρα δυσλειτουργιών και ασθενειών που σχετίζονται με την γήρανση). Έρευνα (Human Nutrition Research Center (HNRC), USDA) έδειξε ότι στα άτομα που κατανάλωσαν blueberries, σημειώθηκε μείωση του οξειδωτικού στρες σε δύο περιοχές του εγκεφάλου και καλύτερη «συγκράτηση» του σήματος των νευροδιαβιβαστών.
Ποικιλίες μούρων: Acai berry, aronia berry, bearberry, bilberry, blackberry, black Currant (διαθέσιμο και ως συμπλήρωμα), blueberry (μύρτιλα) , boysenberry, chokeberry, cranberry, goji, gooseberry, lingonberry, maqui berry της Βόρειας Αμερικής, mulberry, pyracantha berry, raspberry, strawberry και yumberry της Κίνας.
- See more at: http://www.medidiatrofi.gr/%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CF%85%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84/#sthash.Cogu6XFC.dpuf

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...